2011. április 5., kedd

10.rész: Egy reggel a fiúkkal

Szombat este Bobby koncertjére mentünk,ez lesz az utolsó fellépése mielőtt visszautazik Londonba.
Sikerült kifognunk a legjobb asztalt a pubban,aminek legfőképpen Britt örült.Elmentem kérni két koktélt,körbenéztem míg at italokra vártam.Tudom,hogy Jackson még legalább egy óráig nem ér ide,mondván,hogy iszogatnak kicsit a barátokkal,de nem bírtam ki,hogy ne nézzek legalább öt percenként körbe,őt keresve.
-Két sex ont he beach!-tette le elém a srác az italokat.
-Köszi.-mosolyogtam rá.Ugyanaz a srác volt aki a múltkor,még mindig helyesnek véltem,de már nem érdekelt.
-Adhatok mást is?-küldött felém egy csábos mosolyt.
-Nem,köszi.-küldtem felé egy mosolyt,majd az asztalhoz mentem.
-Tessék!-tettem le Brittany elé.
-Köszi.-mosolygott,de fél szemmel végig Bobbyt figyelte.
Több mint egy órán keresztül figyeltük Bobby koncertjét,közben legalább huszonötször végigmértem a terepet,de Jacksonnak semmi nyoma nem volt.A poharaink sosem ürültek ki,ami azért volt furcsa,mert mi folyamatosan ittunk.Kezdtem úgy érezni,hogy a pultos srác keze van a dologban…
-Sziasztok.-huppant le mellénk Bobby,a koncert végeztével.
-Jó voltál!-vigyorogtam rá,a fejem kóvályogni kezdett a mosolytól.
-Köszi.-mosolygott.
-Tényleg ügyi voltál.-kuncogott Britt,majd egy csókot nyomott Bobby szájára.
-Mit isztok?
-Ööö….öööö….-gondolkodtam,de az istenért sem jutott eszembe.-Elfelejtettem.-nevettem fel
-Micsodát?-ült le mellém Jackson.-Sziasztok.
-Szia!-vigyorogtam rá,aminek egy újabb szédülés lett az eredménye.Közelebb hajolt és egy csókot nyomott a számra.-Késtél?-inkább hangzott kérdésnek,mint kijelentésnek.
-Mondtam,hogy itten tájt jövök.-motyogta,én pedig újabbat kortyoltam  poharamból.Végre kiürült!!
-Jah…igaz…-kacarásztam.
-Menyit ittál?-érdeklődött.
-Nem tudom.-bújtam hozzá.Pár perccel később megjelent a pultos srác.
-Egy újabb koktél a szép hölgynek.-mosolygott rám,a koktél felé nyúltam,de Jay lefogott.
-Clara,szerintem már épp eleget ittál!
-Ne már Jay!
-Hagy igyon,ha szeretne!-szólt közbe a pultos srác,mire Jay elengedte a karomat.
-Köszi.-vettem el a sráctól,akinek eszembe nem jutna  a neve,az italt.
-Szívesen.-kacsintott rám.-Ha bármi kell csak szólj.
-Oké,majd szólunk…-szólt közbe Bobby és fejével biccentett a pult felé.A srác lelépett,talán,mert Bobby könnyen elérheti,hogy kirúgják.Az italomat szürcsölgettem miközben Brittéket néztem,ahogy egymást falták.
-Kimegyek,elszívok egy cigit…-állt fel Jackson.Nem tűnt túl jókedvűnek és ellenvetést sem igazán tűrt.
-Durcis…-szakadt el Bobbytól drága barátnőm miután Jay távozott.
-Mi?-pislogtam rá,meg kellett fognom a fejem,mert úgy éreztem menten leesik és elgurul.
-Hát a pultos srác miatt…-magyarázta.-Szerintem féltékeny…-oké,most én láttam rosszul a pia miatt vagy tényleg nem történt semmi nagy volumenű dolog?
-De hát…
-Brittnek igaza van!-helyeselt Bobby is.Ez most komoly???Felsóhajtottam,majd Jay után indultam az udvarra,
Az egyik oszlopnak támaszkodva szívta a cigarettáját,ami biztosan nem az első,amióta kijött.
-Meg fogsz fázni!-szólt rám,alig hogy nekidőltem a mellette lévő oszlopnak.
-Nem fázok…
-Most…-nézett rám,majd levette a dzsekijét.-Tessék!-nyújtotta felém.
-Kösz.-ahogy érte nyúltam,hirtelen megszédültem.
-Hé-hé!-kapott utánam.
-Azt hiszem kicsit sokat ittam..-motyogtam.
-Feltűnt!-mormogta az orra alatt.A falhoz húzott,ahol leültem ő pedig mellém guggolt.-Hazaviszlek,jó?
-Nem kell!-tiltakoztam.
-Dehogynem.-fújta ki a szájában lévő füstöt.
-Britt szerint féltékeny vagy arra a pultos srácra…-váltottam témát.-Pedig nem is csinált semmit.Meg én se!És…és végül is nincs is okod,mert….
-Ezt majd holnap megbeszéljük!-segített felállni.-Most menjünk.
-De én még nem akarok!-durciztam.Mit sem törődve az akaratommal,bekísért Brittékhez.Össszekaptuk a cuccaimat és már indultunk is.Jackson besegített a kocsiba majd elindultunk.Az utat figyelve egyre laposabbakat pislogtam,majd elsötétült előttem minden.

Egy fénysugár sütött az arcomba,dörzsölni kezdtem a szememet,majd kinyitottam.Körbepillantottam a helységben.Mit keresek én Jackson ágyában?
Megéreztem egy kart a hasamon.Jackson egy szál rövidnadrágban feküdt mellettem,a hasamnál átkarolva durmolt.Nagy fájdalom nyílalt a fejembe.Áúúú,de utálom én ezt!!Próbáltam a tegnap estére emlékezni,de csak apróbb képek villantak be.
Rám jött az érzés,miszerint fontos folyóügyeim vannak,megpróbáltam kihúzni magam Jackson karja alól,de csak úgy sikerült,hogy odaraktam egy párnát.
A mosdóból kifele jövet Jackson épp a szemét dörzsölte.
-Jó reggelt!-motyogta,visszaültem mellé.
-Jó reggelt!-nyomtam egy apró puszit az arcára.-Ne haragudj,hogy felébresztettelek!
-Áhh,nem te voltál!-ásított.
-Na persze.-kuncogtam.-Öhm...figyelj Jackson…én sajnálom a tegnap estét!-motyogtam.-Elkezdtünk iszogatni és valahogy sosem fogyott ki az ital a poharamból…szerintem az a pultos srác lehetett.És becsiccsentettem és…nem igazán tudom,hogy utána mik voltak..-gondolkodtam el.
-Elég,ha én tudom.-hajolt közelebb,de elhúzódtam.
-Mi a baj?
-Azt hiszem előbb fogat kéne mosnom…-motyogtam.
-Teljesen fölösleges!-mielőtt bármit csinálhattam volna,magához rántott és megcsókolt.Próbáltam,eltolni magamtól,mert hát azért reggelente csak nem a frissességről árulkodik a szájszagunk,főleg,ha másnapos is az ember,de végül engedtem a vágynak.Ahogy a csókjaink vadabbá kezdtek válni,Jay úgy engedte egyre szabadabbá a vágyait.Egyik keze elindult a pólóm mentén,a másik pedig a fenekemre csúszott.Beletúrtam a hajába.Alighogy keze megtalálta a felsőm szélét,elszakadtam tőle.Nem hiszem,hogy most lett volna a legtökéletesebb alkalom arra,hogy túlessünk az első együttlétünkön.
Hátat fordítva Jacksonnak,felültem,hogy megpróbáljak lehiggadni,ő közben a fejére húzta a párnát.Tényleg ilyen nehezen menne neki?
Mikor végre alább hagyott a lihegésem,Jay felé fordultam.
-Lezuhanyozhatok?-szükségesnek éreztem egy frissítő fürdőt,ráadásul a pólómtól is meg kellett volna szabadulnom.
-Persze.-nézett rám.-Ebbe öltözöl vissza vagy keressek valami göncöt?
-Hát ha tudnál adni egy pólót..-felpattant,a szekrényéhez sétált.5 perc kutakodás után előhalászott egy kisebb fehér pólót,felém hajította,Széthajtottam és magamhoz mértem.Egy ici-picit volt hosszabb,tehát Jacksonnak ez nagyon rövid lehetett.
-Mikor volt rajtad utoljára?-mosolyogtam.
-Nem tudom.-vont vállat.-Azt hiszem olyan tizenhat éves koromban…
-Azóta őrizgeted?-felnevettem.
-Hát most na…régen szortíroztam.-nevetett ő is.
Nyomtam egy puszit az arcára és elvonultam a fürdőszobába.Jól esett megszabadulni a tegnapi ruháimtól.
Belépem a zuhanykabinba és megindítottam a vizet,elképesztően jó érzés volt állni a meleg víz alatt.Pillanatok alatt felfrissültem,de órákat képes lettem volna még ott állni.Úgy döntöttem megmosom a hajamat is,kint úgyis ragyog a nap,így remélhetőleg hamar megszárad.
Kiléptem a kabinból és magam köré csavartam egy törölközőt.A mosdókagyló fölött még próbáltam kifacsarni a maradék vizet is a hajamból,amikor kinyílt az ajtó.
-Jesszusom!-torpant meg Ben.-Óhh…öö…hello.
-Szi-szia.-kaptam a törölközőmhöz,amilyen mázlim van tuti most esne le rólam.
Pár pillanatig csak állt az ajtóban,azt is megmerem kockáztatni,hogy nem egyszer végig is mért,mire végre kapcsolt és kiment.Gyorsan magamra kaptam a fehérneműmet és a nadrágomat,majd Jackson pólóját is.Kötöttem egy görcsöt a póló aljára,hogy kicsit nőiesebbé tegyem,majd próbáltam a lehető legszárazabbra törölni a hajamat.Mikor végeztem,próbáltam a lehető legnagyobb rendben hagyni magam utána fürdőszobát.
A szobába visszaérve Jacksonnak hűlt nyomát találtam,a kintről beszűrődő hangokat követtem,a konyhában találtam rájuk.Az ajtófélfának dőlve figyeltem a beszélgetésüket.
-Hogy mit csináltál?-töltött egy csésze kávét magának.
-Véletlen rányitottam…-motyogta Ben az előbbi incidenst.-De ne aggódj törölközőben volt!
-Az se sok…
-Hát az biztos…-nyalta meg a száját,mire Jay bokán rúgta.-Áúú,most mi van?
-Verd ki a fejedből!
-Próbálom…próbálom,de nem egyszerű…az a test…hmmm…-megláttam a Ben arcán megjelenő hatalmas vigyort,amit drága barátjának reakciója váltott ki.Akkor jöttem rá,hogy csak cukkolja Jacksont.
-Fogd be!-förmedt rá Jay,majd duzzogva leült vele szembe.
 -Tudod így jobban belegondolva…kíváncsi lennék mi rejlik a törölköző alatt…-nevetgélt Ben.Jackson olyan gyilkos pillantást küldött felé,hogy úgy éreztem itt az ideje közbeavatkozni.
-Khm..-köszörültem meg a torkom,Jacksonhoz sétáltam.Leültem a mellette lévő székre és a reakciójukat figyeltem.
-Úgy látom jó lett a póló.-mosolygott Jay.
-Igen,köszi.-mosolyogtam felé.
-Kávét?-emelte felém a csészéjét Ben.
-Nem,köszi.
-Kajával is megkínálnálak,de ez a lökött elfelejtett bevásárolni.-biccentett Jackson felé.
-Én??De,hisz most te voltál a soros!!
-Na persze…
Jót kuncogtam rajtuk,oké nálunk is előfordult néha ilyen eset,de az elég ritka.Általában Brittel együtt szoktunk elmenni bevásárolni,hogy minden legyen,amit kívánunk.
-Nem viszel haza?-fordultam Jackson felé.-Menet közben bevásárolhatnánk!
-De,persze.-gyorsan megitta az utolsó korty kávéját,majd összeszedtem a cuccomat a szobájából és elindultunk.
-Biztos,hogy elakarsz velem jönni bevásárolni?-pillantott felém.
-Persze,szívesen.-mosolyogtam rá,miközben felkötöttem a még félig vizes hajamat.
-Hát jó…-mosolygott.
Pár perccel később leparkoltunk egy közeli bevásárlóközpont előtt.A kocsiból kiszállva Jackson összekulcsolta az ujjainkat.Az ajtónál felkaptam egy kis kosarat és elindultunk a sorok között.Rábíztam a dolgot Jacksonra,végtére is ő tudja mit szeretnek enni,így én csak a háttérből nézelődtem.
Miután Jackson végre megvett minden szükségeset,ismét a kocsiban találtam magunkat.
-Tényleg!-jutott eszébe valami.-Átnézted már anyukád holmiját,apud miatt?
-Dehogy…-sóhajtottam.-Semmi időm nem volt rá.
-Óh,értem.-motyogta.Furcsa,teljesen el is felejtettem az egészet,de most,hogy megemlítette azonnal beleakartam vágni és talán nincs is olyan nagy akadálya.
-Viszont ma van…-mosolyogtam rá.-Volna kedved velem tartani?
-Öhm…persze.-mosolygott.-Hova is kell mennünk pontosan?
-A pincénkbe.
-De ugye nincsenek szellemek meg semmi…
-Neeem,csak is bérgyilkosokat tartunk otthon!-mosolyogtam rá.
-Előtte hazamegyek majd kipakolni,ha  nem baj.Nem szeretném,ha Ben éhen halna.-vigyorgott.
-Azt én se,rendes srác.-vigyorogtam.Tudtam,hogy ezzel valószínűleg tovább hergelem a Ben által megindított dolgot,de képtelen voltam kihagyni a lehetőséget.-Hmmm és milyen szexi pizsamában..-bosszantottam tovább.Kezével szorosabban markolta a kormányt én pedig felnevettem.-Csak vicceltem!
-Hű,de jó poén…-morogta az orra alatt.
-Ne haragudj!-bújtam hozzá,amint leállította a kocsit.
-Nem haragszom.-simított végig az arcomon.-Na menj!Jövök nem soká.
-Oké,de siess!
-Meglesz.-mosolyodott el,az állam alá tette a kezét és megcsókolt.
-Meggondoltam magam,nem mehetsz!-húztam magamhoz egy újabb csókra.
-Már pedig akkor éhen halok,Bennel együtt.-olyan elképesztő mosolyt villantott,hogy ha álltam volna,a térdem biztosan felmondta volna a szolgálatot.
-Hmm..-nyaltam meg a számat.-Na jó,majd csak kibírom….valahogy,-mosolyogtam rá.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Jaj de nagyon kis édes volt Jay, hogy féltékenykedett annyira imádtam, még azt is, ahogy Benre ráförmedt! Na és a reggeli kis ébresztője... Nagyon imádom Clarát is, még becsípve is olyan aranyos csajszi.
    Szuper volt a feji, alig várom a kövit!
    Üdv.:
    Julcsi

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon örülök,hogy sikerült olyan karaktereket megformálnom,amik elnyerték a tetszésedet!:)
    A következő részre már nem kell olyan sokat várni,holnapra tervezem :)
    Nagyon köszönöm,hogy írtál,el sem tudod képzelni milyen öröm egy-egy ilyen komit kapni. :)
    puszi: manó*

    VálaszTörlés